Vraag
Kan ik informatie krijgen over een klant die ik persoonlijk ken (familielid, collega's, etc) en last heeft van het inreisverbod door het Corona-virus?
Antwoord:
Nee, door strikte privacy wetgeving mogen wij, zelfs als je directe familie bent, geen informatie van Doets klanten delen met derden. Ook in het geval van het Corona-virus is het helaas niet mogelijk om correspondentie tussen reizigers en Doets Reizen te verstrekken aan personen die niet behoren tot het reizende gezelschap van een boeking. Daarnaast maakt het de communicatiestroom complexer wat vanzelfsprekend zorgt voor onnodige vertragingen. Wij adviseren daarom zelf contact op te nemen / of te houden met jouw reizende familielid, collega, vriend(in) etc.
Relevante veelgestelde vragen
- Ben ik mijn geld kwijt als een reisorganisatie failliet gaat door de Corona-crisis?
- Door de Corona-crisis moest ik tijdens mijn reis terug naar huis. Wat nu?
- Door de Corona-crisis wil ik niet meer reizen. Mag ik annuleren en wat zijn de annuleringskosten?
- Hoe gaat Doets Reizen om met het Corona-virus?
- Hoe kan ik mijn Corona-voucher inwisselen?
- Is er een reisverbod van kracht door het Corona-virus?
- Is het Doets Reizen Corona-voucher geldig bij faillissement van de reisorganisatie?
- Kan Doets Reizen de toekomst voorspellen en uitsluitsel geven wat er gebeurt met mijn reis door het Corona-virus?
- Kan ik zonder risico een nieuwe boeken met vertrek in 2021?
- Mag ik mijn (aan)betaling uitstellen door het Corona-virus?
- Tot wanneer duurt het Corona reisadvies?
- Tot welke datum kan ik aanspraak maken op een Doets Reizen Corona-voucher?
- Waarom is het SGR Doets Reizen Corona-voucher in het leven geroepen?
- Wat is een PCR-test?
- Wat is het Doets Reizen Corona-voucher?
- Wat zijn de gevolgen van Corona op mijn reis?
- Welke procedures hanteert Doets Reizen tijdens de Corona-crisis?
Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag via één van de onderstaande contactmethodes.