Vroegboek reizen zomer 2025 Meer info
Overzicht

Waar het om draait is klanten blij maken

17 februari 2021 door Daniëlle Mulder

Daniëlle Mulder (47) komt uit een familie van nuchtere Noord-Hollanders, wat in haar geval betekent dat ze weet waar ze goed in is, haar plek gevonden heeft en daarbinnen steeds de uitdaging zoekt. Ook na 24 jaar bij Doets Reizen is Danielle nog super alert en trots op wat ze ‘mijn winkel’ noemt. Die winkel is de luchtvaartafdeling, waar ze zich na al die jaren nog steeds thuis voelt. ‘Van buitenaf lijkt het alsof ik steeds hetzelfde doe. Maar zo ervaar ik dat zelf helemaal niet. Toen ik bij Doets kwam werken was de fax nog een belangrijk communicatiemiddel. Sindsdien is er stap voor stap enorm veel veranderd. De laatste jaren hebben de e-tickets het overgenomen.’

Doets Reizen - 40 jaar - Danielle Mulder

Juist door de honkvaste positie en het feit dat haar ‘winkel’ meer dan voortreffelijk marcheert, ervaart Daniëlle veel vrijheid. En krijgt ze van Elske volop ruimte om zelf initiatieven en oplossingen te bedenken. ‘Na 9/11 werd het luchtruim acuut afgesloten en heb ik een noodscenario in gang moeten zetten. Van klanten die op Newfoundland zaten en op een andere manier moesten terugkeren naar Nederland, tot marathonliefhebbers die plotseling niet meer naar New York konden. Dat omboeken ging wel eens  met buikpijn gepaard, want het liefst wil je klanten bedienen zoals je beloofd hebt.’ Tekenend voor de inzet en betrokkenheid van Danielle is dat ze op haar eigen huwelijksplechtigheid nog dacht aan de reisschema’s van Doets klanten. ‘Zelfs op die belangrijke dag was ik met mijn gedachten af en toe bij de vraag of alles wel goed geregeld was.’ 

Met het regelen van de vliegbewegingen opereert Daniëlle in het hart van Doets Reizen. En dat hart staat ook in coronatijd niet stil. ‘Omdat de coronasituatie voorlopig nog onzeker is en je klanten perspectief wilt bieden, zijn we constant bezig met omboeken; eerst naar 2021 en nu deels naar 2022.’ Voor Daniëlle betekent het dat ze ondanks de lastige situatie blijft werken aan nieuwe reisvooruitzichten. ‘Op deze plek blijf je naar de toekomst kijken. En dat is mooi. Want voor mij draait het er uiteindelijk om klanten blij maken.’

Gerelateerde reizen

Anderen bekeken ook