Vraag
Hoe dien ik een klacht in?
Antwoord:
Wij vinden het natuurlijk vervelend als je een klacht hebt en willen daar graag wat aan doen.
Als je ontevreden bent over de service van Doets Reizen, of je hebt een andere klacht, dan vragen wij je dit schriftelijk of per e-mail aan ons kenbaar te maken. Wij ontvangen graag het reserveringsnummer en een uitgebreide beschrijving van wat er precies is misgegaan. Je krijgt vervolgens een ontvangstbevestiging en we zullen zo snel mogelijk aan de slag gaan om tot een passende oplossing te komen.
Gebeurt er iets tijdens je reis waar je niet tevreden over bent?
Maak dan altijd zo snel mogelijk hier melding van.
Als jij geen melding maakt stel je onze partner of ons niet in de gelegenheid dit voor je op te lossen en zijn verdere gevolgen voor eigen verantwoording.
Per post:
Doets Reizen
t.a.v. Afd. Client Services
Gerrit Rietveldweg 1
1703 DD, Heerhugowaard
Per mail:
[email protected]
Relevante veelgestelde vragen
- Bereikbaarheid & Hulp nodig onderweg?
- Bij welke organisaties is Doets Reizen aangesloten?
- Ik ben op reis en loopt tegen een probleem aan, wat nu?
- Ik moet mijn reis annuleren, wat nu?
- Waar kan ik mijn schade melden?
- Wat gebeurt er bij calamiteiten?
- Wat moet ik doen als ik mijn bankpas/creditcard kwijt ben?
- Wat moet ik doen als ik mijn paspoort kwijt ben?
- Wat moet ik doen als ik mijn rijbewijs kwijt ben?
- Wat moet ik doen als mijn bagage kwijt is?
- Wat moet ik doen bij autopech?
- Wat moet ik doen bij camperpech?
- Wat moet ik doen bij hotelpech?
- Wat moet ik doen bij vluchtpech?
- Wat moet ik doen bij voortijdige terugkeer?
Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag via één van de onderstaande contactmethodes.