Vraag
Wat moet ik doen bij hotelpech?
Antwoord:
Is je hotelkamer niet naar tevredenheid? Of word je geconfronteerd met een hotel dat zegt dat je kamer niet geboekt of betaald is? In principe moet alles in orde zijn, want wij hebben alle diensten vooraf voor je gereserveerd en betaald. Check in het geval van reservering of betaling of een Nederlandse achternaam bestaande uit twee of drie woorden, zoals Van-der-Ploeg, niet de spelbreker is. Zorg ook dat je duidelijk bent over hetgeen niet klopt en probeer eruit te komen. Als dat niet lukt met de frontdesk medewerker kun je de manager erbij vragen om tot een oplossing of duidelijkheid te komen. Mocht de geboden oplossing nog steeds niet naar tevredenheid zijn, neem dan contact met ons op. Wij zijn niet 24 uur per dag bereikbaar.
Relevante veelgestelde vragen
- Bereikbaarheid & Hulp nodig onderweg?
- Bevinden onze kamers zich naast elkaar?
- Heeft mijn accommodatie een kluis?
- Hoe dien ik een klacht in?
- Ik ben op reis en loopt tegen een probleem aan, wat nu?
- Ik moet mijn reis annuleren, wat nu?
- Is er een wasserij in de accommodaties?
- Is er WIFI in het hotel?
- Is het ontbijt inbegrepen?
- Kan ik mijn apparaten opladen in de accommodatie?
- Kan ik preferenties of essenties doorgeven?
- Kost parkeren bij de accommodatie geld?
- Mag je roken in de accommodaties?
- Moet ik accommodaties van te voren bellen hoe laat ik aankom?
- Moet ik campings reserveren?
- Mogen de kinderen op een aparte kamer slapen?
- Waar kan ik de specificaties van de camper vinden?
- Waar kan ik mijn schade melden?
- Wat gebeurt er bij calamiteiten?
- Wat is een 'Resort fee'?
- Wat is 'Run of House'?
- Wat moet ik doen als ik mijn bankpas/creditcard kwijt ben?
- Wat moet ik doen als ik mijn paspoort kwijt ben?
- Wat moet ik doen als ik mijn rijbewijs kwijt ben?
- Wat moet ik doen als mijn bagage kwijt is?
- Wat moet ik doen bij autopech?
- Wat moet ik doen bij camperpech?
- Wat moet ik doen bij vluchtvertraging?
- Wat moet ik doen bij voortijdige terugkeer?
- Wat voor bed kan ik verwachten?
- Welke hotelklasses zijn er?
- Zijn de foto's van de accommodaties up to date?
Staat je vraag er niet tussen? Stel je vraag via één van de onderstaande contactmethodes.